صنعت چوب آوا

021-384444040 021-384444*** نمایش
chava@gmail.com
3 فرصت

درباره شرکت

آوا چوب (Ava choob) در سال ۱۳۸۲ تاسیس شد و تا کنون سالهاست که در خدمت شرکت های ساختمانی ، مشتریان و دست اندرکاران حوزه صنعت ساختمان و فرآورده های چوبی می باشد . در این سال ها نیازمندی ها و برنامه های عملیاتی این مشتریان به ما راهی را نشان داده است که پس از فراز و نشیب های بسیار مجموعه خود را به یک گروه توانمند و فعال در حوزه صنایع چوب و صنعت ساختمان ارتقا بخشیده ، توانسته ایم پاسخگوی نیاز های مشتریان خود باشیم. این مجموعه عمدتا در زمینه تخته زیرپایی,ترمو,تخته چند لایی,چوب روسی فعالیت دارد.

اهداف آواچوب
مجموعه آوا چوب با هدف پوشش سراسری ترموود در ایران و خاورمیانه و همچنین ارتقای کیفیت ترموود در بازار ایران پا به عرصه نهاده است.  ما به رقابت سالم اعتقاد داریم و با تکیه بر نقاط قوت خود و نمایندگان فروش در تمامی استان های کشور رو به پیشرفت و ارتقا مجموعه آوا چوب حرکت خواهیم کرد.
همچنین این مجموعه با حمایت از جامعه طراحان کشور به سوی مدرن شدن ابنیه ، قدم بزرگی را در این راه برداشته است.
آگاه سازی مشتریان در راستای خرید ترموود اورجینال و ایجاد روابط سالم بین کارفرما و کارکنان شرکت آوا چوب از دیگر اهداف محقق شده این شرکت می باشد .
این مجموعه در چشم انداز خود،  پوشش حداقل سهمی از بازار را قرار داده و با امید به خداوند متعال و حمایت مشتریان خود به این مهم دست خواهد یافت .