دیجیکالا نکست
درباره شرکت
برنامه دادههای باز دیجی کالا نکست با همکاری معاونت فناوری و محصول دیجی کالا با هدف ارائه بستر مناسب برای تحقیق و توسعه علوم داده محورشروع به کار کرد.
در برنامه نوآوری باز، اطلاعات واقعی تراکنشهای بیش از 2 میلیون مشتری و یکصد هزار کالا نمونه برداری شده و پس از بررسیهای فراوان و ساعتهای زیاد راستی آزمایی و پاکسازی توسط تیم تکنولوژی و محصول دیجی کالا و اطمینان از عدم افشای اطلاعات محرمانه مشتریان، در اختیار شما دانشجویان و اساتید قرار خواهد گرفت.
این دادهها زیرساخت مناسبی جهت انجام تحقیقات علمی و یا توسعه محصولات و فناوریهای داده محور مانند هوش مصنوعی، یادگیری عمیق، یادگیری ماشین، علوم اجتماعی و شناختی و سایر حوزههای علمی است.